Kontorrobotter (RPA)
Frigør værdifuld tid
Automatiser digitale processer med RPA kontorrobotter så I kan frigøre tid, reducere omkostninger og øge produktiviteten. Kontorrobotter har en kort implementeringstid og giver en hurtig tilbagebetaling af din investering.
Skal vi hjælpe jer med at frigøre tid med RPA?
RPA effektiviserer manuelle arbejdsopgaver og frigiver tid
Hvis du leder efter en måde at automatisere jeres manuelle og tidskrævende gentagne opgaver, så er kontorrobotter (RPA) svaret. Kontorrobotter er standardsoftware, der kan konfigureres til at efterligne en brugers handlinger på en computer.
RPA kan for eksempel bruges til dataindtastning, datamining og applikationstest. Det kan også bruges til at behandle fakturaer, administrere kunderegistreringer og generere rapporter.
En investering der øger arbejdsglæden
I sin kerne handler RPA om at automatisere manuelle processer for at forbedre effektiviteten og produktiviteten. Men det er også meget mere end det. RPA kan hjælpe med at frigøre tid i dit team, så I kan fokusere på arbejde af højere værdi. Når de kedelige og repetitive opgaver outsources til en kontorrobot, får dine medarbejdere mere plads til de kreative løsninger, der bidrager til den fortsatte udvikling af forretningen.
Uanset om du lige er begyndt at udforske RPA, eller du er klar til at implementere en løsning, kan vi hjælpe. Vi tilbyder et komplet udvalg af RPA-tjenester, fra vurdering og planlægning til implementering og support.
Eksempler på opgaver, I kan spare tid på med RPA:
Flytning af data fra et system til et andet
f.eks. PDF til Excel, CRM eller lignende.Ordreindtastning
Daglig opdatering af rapportering
Berigelse af kontakter i CRM
Overvågning af konkurrenters priser
Håndtering af reklamationsformularer
Automatiske debitorlister
Markedsledende software til kontorrobotter
Der findes et hav af softwareløsninger til RPA, der differentierer sig på muligheder for integration, brugergrænseflade og prissætning. Vi har valgt at specialisere os i to af de markedsledende løsninger indenfor Robotic Process Automation og rådgiver i, hvilken løsning der passer bedst til netop jeres setup.
Skal vi hjælpe med at automatisere og effektivisere arbejdsgangene i jeres virksomhed?
Hold dine kontorrobotter kørende!
Med udgangspunkt i dit behov kan vi indgå en service- og supportaftale til jeres RPA, som er baseret på hyppigheden af kørsler og vigtigheden heraf. Aftalen kan indebære den daglige drift, optimering af eksisterende processer eller ad hoc opsætning af nye automatiseringer.
Support udføres som udgangspunkt via fjernopkobling. Kontakt os for at høre mere!
Disse spørgsmål hører vi ofte om kontorrobotter og automatisering af arbejdsprocesser
Robotic Process Automation (RPA) er en softwareteknologi, der gør det muligt for medarbejdere at konfigurere kontorrobotter til at automatisere gentagne opgaver. RPA kan hjælpe organisationer med at forbedre effektiviteten og produktiviteten ved at automatisere manuelle processer.
Foruden at kunne benytte den ’normale’ brugergrænseflade, som vi mennesker arbejder med, kan RPA-software også gå bag om brugergrænsefladen og interagere med programmer gennem for eksempel API’er. Dette gør RPA-software ekstremt fleksibel og gør den i stand til at automatisere forretningsprocesser med komplekse logikker, der spænder over flere systemer.
Kontorrobotter kan hjælpe med alt lige fra del-opgaver til hele forretningsprocesser, men som tommelfingerregel skal opgaverne være regelbaseret og tilbagevendende.
RPA kan bruges for eksempel bruges dataindtastning, datamining og applikationstest. Det kan også bruges til at behandle fakturaer, administrere kunderegistreringer og generere rapporter.
Andre eksempler kan være:
Overvågning af konkurrenters priser
Flytning af data fra et system til et andet – f.eks. PDF til Excel, CRM eller lignende.
Ordreindtastning
Daglig opdatering af rapportering
Berigelse af kontakter i CRM
Håndtering af reklamationsformularer
Automatiske debitorlister
Der er en række grunde til, at du måske vil overveje at bruge robotprocesautomatisering. Nogle af de mest almindelige årsager omfatter:
At forbedre effektiviteten og produktiviteten ved at automatisere manuelle processer
At frigøre teammedlemmers tid, så de kan fokusere på arbejde af højere værdi
At yde bedre kundeservice
Blive personuafhængighed
Skalerbarhed – kan arbejde 24/7/365
Færre fejl og kortere procestid
Ydelser